Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101130 - Kan det bli mer kallt



Hejsvej!
Nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på tv4 nyheterna och det ska tydligen bli ännu mer snö o ännu mer kallare. Men det är ju bara roligt för om det ska vara vinter så ska det vara snö och minus grader! men inte över 20 minus som det är uppe i norrland. Jag älskar sveriges årstider! någon som håller med mig? nej nu ska jag nog tvätta bort sminket och sedan hoppa i sängs för jag är hur trött som helst och jag är så glad över att jag är ledig imorgon, så godnatt på er!

Anonym

kan det bli mer kallt

eller

kan det bli kallare

2010-12-01 | 11:36:19



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?