Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101125 - MERA SNÖ!



- Hejsvej!
Nu har man kommit hem ifrån jobbet då. Jag trotsade snöstormen och tog en ännu en liten promenaix. Men fy fan vad jobbigt det var. Snön kommer ju precis rakt emot än. Inte skönt! men det gick! =) tur att jag köpte mina vantar och min svarta mössa på wedins innan jobbet idag för annars så skullle mitt hår säkert ha frusit till is! nej om man ska värma mat och krya ner i soffan! ja så får det bli! :)



Sara [Tävling på bloggen!]

Snö är kul :) Vad jobbar du med?^^

2010-11-25 | 21:13:27 | http://www.februaritjej.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?