Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101124 - Maria Wern



Hejsvej!
Nu har jag precis kollat klart på Maria wern och nu ska jag snart tvätta bort mascaran för att lägga sig i sin efter längtade säng. Jag är sjukt trött idag. Men det kan vara för att man har jobbat hela dagen. Men efter jobbet så trotsade jag vädret och tog en promenad hem. Men det var inte lätt för snön blåste rakt emot mig. Men det gick! så idag har jag bränt lite kallorier. Får se om man tar samma promenix imorgon igen efter jobbet och imorgon är det LÖN! :D
much to do tommorow on the work, i hope!

Nej nu ska jag göra mig iordning, good night!

Nina

Jag går på Medborgarskolan. Det är en grej som arbetsförmedlingen ordnat för mig som jag måste gå på, annars får jag inte ersättning. Dom hjälper oss att komma ut i arbetslivet, har gästföreläsare från olika bemanningsföretag osv. Idag har jag varit just där =P Vad har du pysslat med idag?

2010-11-24 | 22:18:15 | http://ninni87.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?