Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101122 - Ute faller snö!

Tid: 15:37
Temperatiur ute: +0 snö!

Hej hej!
Nu sitter jag här i mörkret i vardagsrummet och tittar på ungra mödrar, hur kan man vilja bli gravid när man är 14 år? om man ska bli gravid i tonåren så ska det vara mellan 18-20 år. För då har man gått ut skolan. Men sen så kan man ju vara hur mogen som helst när man är 14 å och uppåt, och det är ju bra. Jag läste nämligen en blogg tidigare idag och hon var 14 år och fick sin dotter idag. Hoppas det går bra!

Annars idag så har jag bara tagit hur lungt som helst, kollat på film och tv. Skönt att få vila upp sig efter helgens jobb. Men imorgon är vi igång igen! Föresten så snöar det ute nu, hoppas att denna snö stannar tills första advent som är på söndag. Ska nog leta upp efter min adventstjärna snart :) i like this time!




lina

Nopp den funkar nu! ;)

Btw, jag älskar verkligen din header!!!

2010-11-22 | 17:55:12 | http://nileea.blogg.se/
lina

tack(a)

Nej pluggandet också är det massa problem i klassen...eller egentligen finns det inget problem, det är bara lärarna som är dumma i huvudet -.-'

2010-11-22 | 18:06:06 | http://nileea.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?