Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101120 - Lördagskväll



Hej!
Nu kom jag precis hem ifrån bror och AnnaT. Vi har haft det väldigt trevligt må jag säga. Vi vart bjudna på fika bröd plus min favorit tårta. Anna vart jätte glad över presenterna som hon fick utav mamma fick hon en locktång och av mig ett halsband och ett par örhängen. Locktången var skit bra, för mamma lockade håret på hela mig och det vart skit snyggt. Så nu vill jag med ha en likadan ;D sen så vill jag ha en annan grej också en systemkamera som min brorsa precis har köpt. Skit bra bilder! :) så det blir ett köpa en sen på mellendagsrean!

Nu måste jag tvätta bort mascaran och borsta tänderna, ännu en arbetsdag väntar!





anna

åhh skicka bilderna goooos :) så fiiina dom bleeev :D

2010-11-20 | 23:50:35 | http://blacknalyn.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?