Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101108 - En nöjd lillsis!

Tid: 21:26
Temperatur ute: 0+

Hejsvej!
Nu har jag äntligen tid för att uppdatera min kära blogg igen. Har precis kollat klart på biggest loser sverige.
Man blir så glad över andras lycka :) själv så jag själv så peppad över att se på sånt program. Man vill ju också ha ett häslosmarre liv. Så ikväll så beslöt jag mig för att börja promenera till jobbet :) peppapeppa! :D föresten så firade ju min lillsis tidigare idag, och hon vart så glad över mobilen som hon fick utav min bror :) hoppas hon blir lika glad över mina presenter som jag tänker ge imorgon :)




anna

klart hon blir :D

2010-11-08 | 21:39:01 | http://dabrunette.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?