Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101101 - Skafferiet


Hejsvej!
Nu sitter jag i vardagsrummet med laptopen på knäna. Har nyss ätit lite köttbullar och makaroner. Innan det så var jag på stan med Matilda direkt efter jobbet. Vi kollade på födelsedagspresent till min syster eftersom hon fyller år om nån vecka. (: sen så gick vi till skafferiet och satt och fikade och pratade om himmel och jord. Skönt att få prata ut om saker om ting :) nu ska jag kolla på biggest louser, hörs!


grottis

ja har precis vaknat så ja tror ja fortfarande går i sömnen ;)får se om ja orkar göra något kreativt i dag :)

2010-11-03 | 11:22:05 | http://grottmanniskan.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?