Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100531 - En tripp till landet!



Hej!
Hur har eran måndag varit? själv så har man jobbat sen så kom min mamma och hämtade upp mig vid vidablick för att sedan åka hem och äta middag. Sen vid kanske halv sju så drog jag, mamma, kim, pappa & lena till landet en sväng. För att kolla läget och på landet var även min farbror och höll på att dona lite. Jätte fint väder var det idag och varmare kommer det förstås bli, kommer säkert vara där ofta i sommar, jag önskar det ialalfall!

Här kommer det lite somriga bilder ifrån någon timme sedan!










Anna

exakt..jag menar de är så sjukt..nr i min mobil minskar hela tiden men varför ska man anstränga sig som fan för folk som inte bryr sig? söta ni är på bilden förresten..åhh imorgon kommer Johan hem :) hihi när ska du skicka bilderna? :)

2010-06-02 | 13:10:47 | http://annsi.bloggplatsen.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?