Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100530 - MorsDAG!



Hej!
Nu sitter jag på våran haltan och njuter av det underbara vädret, SOL! har inte vart hemma så länge. Jag och Kim har vart nere på stan och kollat på fina sandaler åt mig, hittade ett par jätte fina på skopunkten för 350 kronor, det är väl inte dyrt? :) annars så kollade vi på mors dag present åt mamman min. Vart ett fint halsband från guldfynd och en bukett blommor :) snart så ska bror & Anna komma och äta porterstek sen blir det väl morsdag fika :)

Annars ihelgen så har det inte hänt så mycket såg på ESC igår med mamma, pappa & kim, TYSKLAND VANN! wiihuu!
just de ja, vi var på Bahus igår jag, mamma och kim för att kolla på en present åt min pappa för han fyller år på tisdag :)

Nu tänkte jag gå och kolla vart min älskling tog vägen, har massor med bilder jag tänker lägga upp ifrån  torsdag då våran stad hade en liten marknads afton med artister m.m

Hörs seN!

Tordags bilderna: 27 maj




Anna

tack för att du är så underbar <3

2010-05-31 | 13:14:00 | http://annsi.bloggplatsen.se
Playmates Of Sweden!

själv glömde man bort morsdag helt och hållet ;)

2010-05-31 | 20:02:38 | http://playmatesofsweden.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?