Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100526

Tid: 20:38
Temperatur ute: 11+

Hej!
Sitter just nu och surfar runt lite på internet och lyssnar på Justin Bieber – Common Denominator - iTunes Bonus, han är bara 15-16 år? men sjuynger jätte bra. Annars så har jag inte vart hemma så länge för  jag och min mamma har nämligen runt skroten som tog ungefär 1 timme. Det var jätte skönt att röra på fläsket för en gångs skull, måste börja komma igång med kondioten nu, förr gick jag alltid en timme varje dag, vart tog den duktiga flickan vägen? aja annars idag så har jag jobbat, mycket och göra nu!

Nu ska jag kolla om tvätten är klart, bjuder på några fina bilder som jag tog i mjölby hos min älskling som kommer till mig imorgon!



När jag kom till min pokvän i söndags så hade han tänd massor med ljus i hela hans  lägenhet och sen köpt massor med gott plus beställt hem thaimat, kan man bli mer glad? :)




Anna

ja visst :) fick 6 st turer som jag ska jobba i början av juni :) är så glad ;D

2010-05-26 | 22:11:39 | http://annsi.bloggplatsen.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?