Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100521 - Strålade sol!

Tid: 09:57
Temperatur ute: 23+


Hej!
Vilket strålade väder vi i Norrköping har idag, redan 23 grader och jag svettas redan och kommer förmodligen göra det hela dagen eftersom jag jobbar i en restraung. Hur ska jag klara mig? haha! nevars, idag är det fredag och det betyder helg, skönt. Men jag ska jobba ihelgen, ska väl bli roligt. Har ju vart ledig så pass länge, så det ska bli skönt att få jobba till sig pengar ;) nej nu måste jag gå min spårvagn går snart!

Hörs senare!

För er som har fint väder "SITT INTE INNE" ta vara på den fina dagen!


Emelie

Vilken tur ni har som har fint väder :>

Vi har typ regn, molnigt och ännu mera regn :/

2010-05-21 | 10:20:03 | http://emeliiem.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?