Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100520 - Vilken härlig dag!

Tid: 19:44
Temperatur ute: +20

Hej!

Har ni haft en bra dag i sommar värmen? själv så har jag legat och solat hela förmiddagen med Anna & hennes vän Martina.
Kanske solade från 10 till halv 2, är inte riktigt hundra på hur länge. Men jag slutade iallafall när jag märkte att jag började få huvudvärk, då gick jag in och kollade på "Wallander - skulden" tror jag den hette, hade sett den tidigare men hade nästan glömt vem som var mördaren tills min syster berättade vem.

Vad har ni gjort i dag? jobbat, gått i skolan, solat, glassat?

här komemr det iallafall mina dag i nåra bilder:








Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?