Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100519



Godkväll!
Sitter just nu och föröver filmer ifrån kameran när vi var i Turkiet, rätt så roliga filmer, haha! snart blir det väl att göra sig ordning för sängen. Inte för att jag behöver gå lägga mig. Är ledig imorgon så kan gå upp när ja vill, om jag så vill. Hoppas att man vaknar med sol imorgon, men det står i alla tidningar att det ska bli molningt. Men hoppas kan man ju alltid göra.

Annars idag så har jag jobbat i värmen, nu på sommaren är det jätte varmt i hela resturangen, speciellt i kassalinjen och i köket, man blir ju varm, och det är inte bara jag som blir kan jag lova. Vi borde nog skaffa oss en stor flekt ;) skulle nog alla uppsaktta iallafall nu på sommaren, föresten fan vad fort det vart grönt, innan vi åkte til Turkiet så var det bara små knoppar och nu har nästan allt knopprat ut, det är härligt! det är en sommarkänsla! snart är det sommar på riktigt!!!

ae om man ska tvätta bort make upen, kisskiss!

 


klarah

detsamma du !:)

2010-05-19 | 23:12:51 | http://klaaraamanda.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?