Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100304

Tid: 20:37
: - 5

Hej på er!
En jävligt dåligt upptatering här ser jag. Men varför ska man blogga när man ändo inte har något att skriva om? ingen lär väl gråta ändo, haha! aja men idag så ska jag försöka skriva lite. Idag så har jag jobbat, sen direkt efter jobbet så gick och träffade Matilda. Vi fikade på Expresso House o snackade om allt möjligt. Sen kollade vi även i affärerna inne i city. Gamla vanliga med andra ord. Var trevligt att få träffa henne igen, vi ses ju allt sällan nu förtiden, tråkigt! men så är det!  och imorgon är det fredag, vad händer då? festa, myskväll?


Michaela /

svar;



hejsan! ny månad igen och jag glömmer alltid att kolla bakåt och glömmer därför alltid att svara på dom sista kommentarerna i slutet av förra månaden. haha :) känns som om varken du eller jag har minne av vad vi prata om eftersom det har gått lite över en vecka sen kommentaren kom in :)



men men, allt bra med dig? :)

2010-03-06 | 02:58:05 | http://soeticz.webblogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?