Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100727 - Sunshine baby, sunshine!

Tid: 15:52
Temperatur ute: 25+ sol!

- Hej!
Kom  nyss in ifrån altanen med baby. Vi har legat och solat i några minuter. Solen kom! underbara sol.
Man ska ta vara på solen nu, för vem vet när solen skiner igen? så har vi solat, och sen så hängde tog vi cykeln ner till industriområdet och kollade, det hade ju tydligen gjort någon nu gång väg längs byggnaden. Så där gick vi och sen så tog vi en varsin glass på Sibylla vid folkparken, götti gött! tog några bilder men jag lägger upp dem senare för nu sitter jag vid mammas lappis.





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?