Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100723 - Borta bra men hemma bäst!!

Tid: 19:41
Temperatur ute: 18+ grått :/

Hellu!
Nu har man precis ätit mammas goda pasta sallad med skinka och sallads dressing. Inte fel det inte, Annars innan maten så reserverade älskling två biljetter till en film med Tom Cruse, kommer inte ihåg vad den hette. Vi har iallafall åkt hem ifrån Lidköping idag. Åkte väl vid 11 snoret och kom hem vid 16.00. Vi åkte hem idag istället för det spöregnade där när vi skulle åka. Men här i norrköping är ju inte vädret bättre, 18+ o regn. Känns som sommaren är slut. Saknar värmen, vill ha 27grader igen!!! :(

Bilder från de här 4 dagarna kommer inom kort, jag tog 900 bilder så jag måste nog redigera och välja ut! ;D

Netty♥

sv' tack så jättemycket :D

2010-07-23 | 21:08:16 | http://www.nettys.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?