Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100714

Tid: 16:54
Temperatur ute: 26+

- Hejsvej!
Nu har man kommit hem ifrån jobbet. Är trött i bena eftersom man har cyklat både till jobbet och hem. Fast det är inte så långt till jobbet, kanske 15 minuter med cykel. Men det blir jobbit när det är uppförs backar men jag tar som en träning. Nu är det bara 3 arbetsdagar kvar till semestern, så härligt!! hoppas att vädret håller i sig en vecka åtminstone! Vi ska ju iväg på måndag till Göteborg och stanna där i 2 dagar. Vi ska campa på någon camping untanför gbg, sen gå på liseberg, eventuellt kolla på "lotta på liseberg" sen stan. Sen åker vi kanske en tripp till Västervik! :)

nu ska man gå upp och äta, sen får man se om man hänger med mor, far och bror till landet en sväng senare. Älskling åkte hem imorse tomt utan honom! :/






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?