Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100711 - Grilldags!

Tid: 18:22
Temperatur ute: 32+ soool!


Godkväll!
Nu har vi kommit hem ifrån från landet. Var härligt att få komma ut i naturen lite för vem vill sitta hemma när det är så himla varmt ute? då vill man ju helst vara vid någon sjö, vilket vi har på landet. Men skulle inte vara fel om det kunde vara lite svalare. Nu vill jag faktiskt ha lite regn. Allt grönt dör ju annars. Aja nu ska vi snart grilla på altanen, mums! sen får vi se vad som händer.


Vad har ni gjort idag i värmen?

Bilder från idag :)




'


a g n e s

Fin blogg du har ! (:

2010-07-11 | 19:08:46 | http://happypig.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?