Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100708 - Fint väder idag!

Tid: 10:04
Temperatur ute: 24+ sool!

Hej!
Nu har man precis lyssnat på Kissies första låt(?) och jag tyckte faktiskt den var dålig och att hon sjunger lite små falskt. Men det är ju bara vad jag tycker. Det blir inte så  långt inlägg just nu eftersom jag måste sätta på mig arbetsbyxorna och väcka killen som ligger och sover. Jag skulle gärna vilja stanna hemma idag från jobbet eftersom det är så fint väder. Men nej jag får vänta tills ihelgen och då kommer det ju bli 30 grader vilket är underbart! Föresten igår så spelade ju jag minigolf med bror, älskling och Anna och den som vann va kim och sist va Anna. Sen så drog vi ut på landet och fikade på bryggan :) var trevligt!

Nu måste jag rusa men bjuder på några bilder ifrån igår!




Sanne

Nu kör vi igång igen! Var med & tävla om att bli veckans blogg, allt du behöver göra är att skriva en kommentar i min blogg om varför just du vill bli veckans blogg! Tävlingen pågår till och med den 12 juli! Lycka till! Kram Sanne

2010-07-08 | 20:18:16 | http://sanneejonsson.blogg.se/
Anna

skicka bilderna på msn sen gull :)

2010-07-09 | 16:24:34 | http://annsi.bloggplatsen.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?