Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100701

Tid: 16:51
Temperatur ute: 22+ sol med växlande monlighet


Tjoho!
Nu sitter jag är i vardgasrummet och är hur jäkla trött som helst. Som tur är så lagar Kim kycklig med wokgrönsaker så jag kanske blir piggare så fort jag får något i mig. Idag så har vi iallafall varit ute i maxi och handlat mat. Eftersom vädret inte stämde med som stog i tidningen så fick man passa på. Så man var ju lite besviken över vädret i morse. Men nu börjar det spricka upp vilket är typsikt! men vi får iallafall en fin kväll. Så om en timme så ska jag, mamma & Kim åka till Söderköping och möta upp Sanna, Josefine & Sannas mamma. Hoppas på att det är lite folk där ivkäll men det tror jag knappast men man kan ju alltid hoppas för sist vi var där förra sommaren så var det ganska mycket folk. 

Nu ska jag ta ett glas vatten för jag har något ont i huvudet
Hörs senaree!


DENISE

tack!:)

2010-07-01 | 17:58:54 | http://denisebjrk.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?