Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100106


09;25
Godmorgon!
Nu ligger en del säkert och sover eftersom det är en röd dag idag. Många som är lediga. Men inte jag inte. Här måste man gå upp och jobba. Men jag tror faktikst det kommer bli en lugn dag idag eftersom stan är stängd idag. Så den här dan kanske kan bli rätt så skön dag ändo. Blir inte så värst lång inlägg just nu eftersom jag ska väcka min pappa om 10 minuter.  Han ska nämligen skjutsa mig ner till stan. Om bilen vill gå igång vill säga. Det är ju svin kallt ute, 18 minus!!! usch, den kallaste vintern någonsin!! men nu skall jag gå och packa väskan min.


Hörs när jag kommer hem :)
Puss!


Simone

Det ser riktigt härligt ut du :D

2010-01-06 | 12:05:38 | http://fattybom.blogg.se/
Sanne

Sv : åh tack! :) allt bra med dig? Kram

2010-01-06 | 14:44:24 | http://sanneejonsson.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?