Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100226 - DÅLIG UPPDATERING!!!

Tid: 21:05
Temperatur ute: - o

Hej!
Här vart det dålig uppdatering så det sjunger om det. Men jag har vart med Kim dom är två dagarna. Jätte trevliga dagar. Igår så gick vi på bio i Linköping och såg "farsan" i vissa scener så var det jätte skojigt. Så den är rekomederar till er som inte har settt den tidigare. Annars idag så har jag jobbat hela dagen och idag var det nog den jobbigaste dagen på hela veckan och det lär väl bli ännu mer imorgon tror jag eftersom det är lördag och då brukar det komma många barn familjer och många är ju lediga så många går ju på stan men desto mer folk det är desto fortfare går tiden. Annars ikväll så blir det bara en lugn kväll eftersom jag jobbar imorgon.




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?