Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100219 - Elin kling Vs Gudrun Shuman!

Tid: 23:09
Temperatur ute: - 7 minus

Tjena igen!
Nu sitter jag o har precis fixat lite i källaren, hängt upp tröjor i garderoben och hör ljudet ifrån tv:n där visas Snakes on the plane, första gången jag såg den så var den äcklig och läskig, haha! men nu när man har sätt den och vet händelserna och vet att det slutar bra, så är den inte lika obehalglig längre! Har ni sett den? föresten så stod det mellan Elin & Gudrun på trappan ikväll i lets dance, jag ville hellre att tanten skulle åka ut. Elin är mer rolig att se på, men är det spel så är det, alla åker ju ut för eller senare, right?


Vackra Elin!

Sara [Tävling på bloggen!]

Vem håller du på i Let's Dance nu?

Kram

2010-02-20 | 00:11:55 | http://www.februaritjej.se
Creem

Dom var ju grymma, fattar inte hur dom kunde åka ut faktiskt:/!

2010-02-20 | 18:26:23 | http://cremak.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?