Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100217 - Seg, trött & huvudvärk!

Tid: 17:28
Temperatur ute: - 2 minus

Hej på er alla pigga och glada!
Har precis kommit hem ifrån jobbet, skönt med tanke på att jag är seg, trött & en dum huvudvärk. Hatar huvudvärk! men jag tog en huvudvärks tablett nyss så jag hoppas att det går över snart. För om ett par timmar så kommer min bror o Annis hit. Vi ska fira mig lite eftersom jag fyllde 21 i söndags så idag blir att en god tårta. Men innan dom kommer så ska jag fixa lite i mit rum, är massa kläder som jag inte har hängt upp i garderoben.

Så vi hörs senare, puss!


www.bahu.blogg.se

men gud hur fixar man design påbloggen?

2010-02-17 | 17:58:39 | http://bahu.blogg.se/
p o u l i n e

sv: okej =) skola typ -.- själv? tack :)

2010-02-17 | 19:03:59 | http://poulines.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?