Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100216 - FETTIS TISDAGEN!

Tid: 19:50
Temperatur ute: - 4 minus

Hej på er!
Ni har väl inte glömt bort att det är semledagen idag? själv så åt jag upp en nyss som min bror kom med snacka om gott! älskar semlor! mums! har nog ätit 2 st tidigare i år, jag är en fuskare ;) annars idag så har vart med Emma hela dagen. Vi kollade på  tv och åkte och köpa donken mat. Sen när Emmas pojkvän kom hem ifrån jobbet så drog vi och kollade på en laptop. Han fick nämligen presentkort på media markt just för att kunna köpa en :) hoppas att den funkar bra och nu sitter jag här :) vad har ni gjort idag?


www.bahu.blogg.se

håller med dig att kissie e ful!! kung e du

2010-02-16 | 20:35:29 | http://bahu.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?