Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100211 - Hemma idag!

Tid: 15:05
Temperatur ute: -  11

Hej!
Har precis vaknat somnade till liite i soffan förut. Idag har jag vart hemma hela dagen för jag mådde inte så bra inatt.
Gick på toan två gånger. Jag hade sjukt ont i magen och mådde illa och jag som jobbar inom livsmedel så var det bäst att stanna hemma för att se om det magsjukan jag har. Men nu är det bättre. Så jag tror det bara var jag som hade käkat något fel igår. Så jag missade det där möter idag fast vi ska ha mötet på fredag istället då ska jag skriva under papper och så. Har ni haft en bättre dag än mig?


aw - gotlandstöis ツ

yes:) alltbra?

2010-02-11 | 17:08:20 | http://amandawahlgren.blogg.se/
Miss C

Haft en skitdag rent ut sagt!!!



Malin: Åh, jaa tack!!! ;D

2010-02-11 | 17:35:59 | http://missc.devote.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?