Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100206 - <3

Tid: 23:42
Temperatur ute: - 4

Hej vänner!
Har ni haft en bra dag?  själv så har man haft en jätte mysig dag med k. Vi glodde på film och var ute och käkade. Trevligt :) annars ikväll så har jag glott på melodifestivalen med min syster, mammasen och pappsen fan vad sur jag vart att inte Linda kom vidare, inte ens till andra chansen! den var ju den bästa av alla! fattar inte hur Sverige röstar helt ärligt!


Taio Cruz – Break Your Heart SÅ JÄVLA BRA! den spelades flera gånger om igår och inatt på palace! underbar låt!


Anna

sv: haha tackar :)

2010-02-07 | 00:10:59 | http://annaahellgren.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?