Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100202 - Bloggtork!

Tid: 22:09
Temperatur ute: -3 minus

Hej vänner!
sorry för en dålig uppdatering jag har faktiskt inte haft tid att sitta här och uppdatera idag. För jag nämligen vart hos K hela dagen och kvällen så har inte haft tillfälle att skriva. Men vi lagade tacos och såg på Göta kanal 3 på datorn. HAHA, den sög verkligen! till och med ettan var bättre och tvåan. Så den rekomederar jag inte att ni ska se!  om ni inte redan har sätt den ifos. Men nu tror jag att jag ska gå till badrummet och tvätta bort sminket och sedan borsta tänderna och hoppa i sängs är verkligen jätte trött nu, men det är jag alltid. Jag lovar er en bättre uppdatering imorgon!

Godnatt!




Michaela

ibland blir det lätt så <3

2010-02-02 | 22:48:42 | http://citytjejen.blogg.se/
- Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Sv: Nej. Men nu är dom borta! :D

2010-02-03 | 08:06:46 | http://mosiie.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?