Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101228 - Tung dag!



- Hejsvej!
Nu har jag äntligen lite tid för en snabb uppdatering. Håller nämligen på att se pirates of carrabien på tv4.
Var länge sedan jag såg den så då passar man på. Kan ju vara bra för idag mår jag inte bra. Jag sa ju redan igår kväll att jag kände mig dålig och det blev värre under dagen. Så det har vart tungt och jobba idag. Jag har lixom huvudvärk och förskyld. Jag vill verkligen inte att detta skall bli långvarigt. Jag brukar nästan aldrig bli sjuk och så blir jag det lagom till nyår, tack herrn där uppe!

Nej nu ska jag gosa ner i soffan igen, hörs senare om jag orkar uppdatera!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?