Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101221 - För kallt!



Hejsan!
Nu sitter jag hemma och kollar på tv4 vädret fy bubblan var kallt det är idag, imorse var det 20 minus grader och jag tycker det är för kallt! Nu önskar jag att man hade en varm semester att längta till. Skulle inte ha nått emot att åka till Thailand och vara där tills våren kommer, that is my felling just now! för sist jag var i thailand var 2008, och jag trivdes där som bara den, men jag ska dit en gång till!

Vad tycker ni om Thailand?
(
tillbaka blickar)



Jennie ♥

sv: jaa, jag har haft en bra dag jag med :) klar med alla julbestyr?

kram

2010-12-21 | 21:18:49 | http://jennsiii.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?