Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101213 - Lucia



Godkväll!
Nu har jag precis tvättat bort dagens makeup och snart ska jag återvända till badrummet för att borsta tänderna för att sedan hoppa i sängs. Idag så har jag vart tröttare än vanligt. För idag gick jag upp tidigare än vad jag egentligen behövde. För jag och min mamma låg och titta på Lucia uppvakan på tv2 kl 07.00. Eftersom man inte får se nått lucia tåg nu förtiden så man nöja sig med tv:n. När man gick i skolan så hade ju alltid skolan en egen lucia så det var riktigt mysigt, men tröttsamt! nej om man ska göra iordning sig nu så man får sova nån gång!

Har ni kollat på lucia idag? =)

- 13 december 2oo8

Eleonore

Så mysigt det ser ut! :)

Va kul att du hittat till min blogg då, hoppas du hittar något du gillar!

2010-12-14 | 10:10:09 | http://fikamed.blogg.se/
linns beautybox

de produkterna finns överallt, typ åhlens, h&m... tror tom på ica faktiskt. :P

2010-12-14 | 21:17:06 | http://beautyboxen.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?