Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100831 - Godnatt bloggen!


Godkväll!
det har inte blivit så bra uppdatering här idag för jag har inte orkat pga att jag är sjuk. Fast nu när jag ändo sitter vid datorn så kan jag väl lika gärna skriva ett par rader bara för att ha bloggen uppdaterad. Idag så har jag ialalfall jobbat och det gick väl så bra, kändes som jag gick o hade feber och så var jag tept. Men ville inte gå hem för om jag gick hem så skulle jag bli av med pengar och det vill jag inte. Så det är bara att kämpa! nu ska jag gå o hänga upp tvätten hörs imorgon!

Godnatt!


anna

inge bra att jobba med mat & vara sjuk då kanske..krya på dig

2010-08-31 | 23:59:23 | http://dabrunette.devote.se/
Emelie's WickedTime

sv: Okej krya på dig!

Idag va jag i stan och shoppade lite. du då?:)

2010-09-01 | 19:30:14 | http://wickedtime.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?