Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100830 - Vakna med the voice!


08;02
. Godmorgon Godmorgon!
Har precis gått upp och lagt mig i soffan i vardagsrummet. Kunde inte sova mer så jag gick upp. Hoppas på att kunna sova lite mera. För jag är trött och så börjar jag bli förskyld. Not good! hoppas det inte blir någon stor sjukdom utav det med massa feber o allting! nu sitter jag och kollar på the voice iallafall. Nej om man ska kolla lite på tv istället.!

Hörs senare!
kisskiss

V e v v z ♥

sv; jag går ett lite udda gymnasium, hundgymnasiet haha :D

2010-08-30 | 09:15:21 | http://vevvz.blogg.se/
anna

sj ligger man i feber..är snorig jag med..feber och halsont..sitter och hostar i sängen..måste handla..skitkul..när man är sjuk :(

2010-08-30 | 10:55:48 | http://dabrunette.devote.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?