Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100823 - Halsbränna

 - Hej!
Nu har jag äntligen jobbat klart veckans första arbetsdag. Gud vad mycket det var o göra idag. Jag som trodde att det skulle vara lungt idag eftersom det brukar vara lungt på måndagar oftast, men idag var det tvärtom. Eftersom Norrköpings ungdomar börjar skolan idag så det kan vara därför. Men det är alltid roligt med mycket folk då går tiden snabbare (: hoppas på samma imorgon. Nu ligger jag iallafall i vardagsrummet med laptopen på magen och lyssnar på nyheterna på tv4.

Började ni skola idag?


Wararat

svar, jag ritade ju min dag, kolla! :D

2010-08-23 | 22:01:55 | http://noxea.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?