Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100821 - Viking Line



- Hej alla goingar! (:
Nu har jag och älsk precis kommit hem ifrån några timmar på stan. Vi skulle kolla på någon dansgrupp men det visades bara vara bugdans så det vart skit utav det. Men en sak vart både jag och älskling galda över vi vann ett present kort från viking line och en brandsläckare, haha. Alltid bra o ha, men vem tänker på en brandsläckare i första taget? :)  när man var så nääääääääääära på att vinna ett större pris, aja alltid roligt att vinna saker (: vad det än är, aja nu ska vi bara ta det lungt, eller iallafall jag för jag är så himla trött. För jag & Älskling festade lite med bror och hans Anna igår med deras vänner, var jätte kul (:

Här krm det lite bilder från igår o från förrgår


anna

skicka alla bilder sen gumman :) fan vad kul vi hade..men du anar inte vilken spänningshuvudvärk jag har..din bror lagar mat idag..gjorde de igår med ;)

2010-08-21 | 18:42:28 | http://dabrunette.devote.se/
Hanna

Vi har varit i underbara Halmstad på en liten mini semester :)

2010-08-23 | 09:59:33 | http://hannaamandaisaksson.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?