Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100821 - Paula Lotos



Hej igen!
Nu har jag precis gjort iordning mig för att snart bege mig till stan igen med älsklingen. Vi ska gå lite i marknaden igen så jag kan få köpa min kola godis :P sen så ska vi se på fyverkierna, sen vid midnatt så ska vi se på PAULA LOTOs sist jag såg henne var på grönan lund hon var förband till Lady Gaga, hon sjunger rätt grymt så det skall bli kul (: alla bilder ifrån agustifesten kommer imorgon (:


Frida

Tacktack, den har varit bra din med hoppas jag=)

2010-08-22 | 09:53:05 | http://fridahelaveckan.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?