Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100814 - Home Alone

Tid: 20:09
Temperatur ute: 26+

 - Hejsvej!
Nu sitter jag och lyssnar ´på  PLAY - Personal Victory, så klockren låt! ni borde lyssna på den och föresten denna är också bra PLAY - Trash. Försöker få hem dom men det är så svårt. Men jag får ta den från mammas skiva som hon har i bilen fast hon är inte hemma för  hon åkte till ludvika idag för att hälsa på mormor och morfar. Så jag får ta den imorgon. hihih! annars så händer det inte så mycket, jag är ensam hemma. pappa åkte till landet med min bror och syster drog till sin pojkvän, så ja hela huset är tomt så att säga, men pappa kommer väl hem vid 10 kanske.


Leia ♥

Ja, allt är toppen! :)

Själv då??

2010-08-14 | 20:19:10 | http://leiabloggar.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?