Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100808 - Maxi next



- Hellu Hellu Bloggen!
Nu har man precis fixat i ordning sig lite. Vi håller på att vänta på min bror så vi kan åka till maxi, jag,kim, mamma & brodern. Vi ska byta kläder och sen så ska vi en sväng till media markt för jag ska köpa toma skivor som man kan bränna filmer på och så fodral till dem senare. Har ju fortfarande en del filmer kvar på datorn som jag vill bli av med, så då behövs det skivor :P nu kom bror och han tog med sig visst ANNA :) hörs senare!
-
one picture i just take!

bitte

Hej skriver för att du tidigare har röstat och blivit länkad på min blogg.

Min Sko klättrar på listorna. Och börjar närma sig finalplats.



Röstar du igen länkar jag dig igen + att jag delar min vinst om jag vinner

Kram Bitte



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/

anna

Klaaaaaaaaaaaart att jag var med ;) ville inte missa en stund med er på stan för tusan :P

2010-08-08 | 21:38:56 | http://dabrunette.devote.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?