Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100807 - Snabba Cash



- Godkväll blogen!
Sitter just nu i vardagsrummet och har precis satt på torktumlaren i t vätt stugan. Nyss så har jag, mamma & pojkvännen sett på snabba cash, och den var ju inte den bästa filmen direkt. Långt ifrån good kan jag säga. Tycker inte om våld filmer, Tycker inte om våld överhuvudtaget men men vi lever i en sjuk värld men nog om det. Nu ska jag snart sätta mig ute på altanen med mina föräldrar det små regnar och det är kolsvart ute. Vi börjar dra oss mot mörkare tider, regn och rusk ;P

Hoppas ni har haft en bra lördag :) vi hörs senare :)
kramar

Nadja

SV: tack malin, din kommentar värmde! <3

2010-08-08 | 02:28:44 | http://nadjabrodin.bloggplatsen.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?