Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100802 - Ole ole!



- Hejsvej!
Nu har vi precis ätit snabb mat och vet ni vad? donken mat. GÖTT! men onyttigt jag vet. Jag som ska försöka gå ner i vikt i höst. Man har stopat i sig så mycket onyttigt i sommar. Vet inte vad man skall skriva mera, eller jo vi funderar på att åka till Spain slutet av nästa månad, jag, mamma, pappa & pojkvännen. Ska bli så härligt om man kunde komma iväg igen, nu är min semstervecka inte har vart så fint väder. Men jag är lite bekymrad över om jag får vara kvar på mc dondlads eller inte. Vill inte vara arbetslös igen om det skulle hända.

Anna

Aa han pluggar ju där så hon flyttar till han :) Men om de inte får jobb flyttar de väl hem igen. sånt som märks :) tror hon ska plugga med där på komvux

2010-08-02 | 18:19:49 | http://annzs.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?