Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100801 - Bränner

Tid: 20:04
Temperatur ute: 22+



Hejsvej!
Nu sitter jag och bränner filmer från datorn. Så skönt att ha filmerma stå i bokhyllan än att vara i datorn och ta så mycket onödig plats. Annars ikväll så kom bror ett tag. Vi åt min paj som jag gjorde förut. Krusbärs & blåbärspaj. Vi har så mycket krusbär så vi var tvungna at göra något med dem så en paj vart det :) sen så får jag se om min dad gör krusbärs kräm också, we lets se!




(det var inte bara jag och de andra som gillade pajen utan en liten kisse me)

anna

men så in i helvete :( hatar åska..jag blir asrädd :(

2010-08-01 | 23:21:56 | http://dabrunette.devote.se/
Gabriella

sv: Tacktack!



Pajen ser riktigt mumsig ut!

2010-08-01 | 23:37:17 | http://alltidgabriella.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?