Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090928



Hejsan!

Sitter och lyssnar på Sarah Dawn Finer - Stading now, den är så jävla bra. Hon är så bra, hon är en av Svergies bästa sångerskor, hon skulel ha vunnit hela meldofestivalen fan! ^^ är inne på hennes sida nu, och vet ni? hon kommer hit till Norrköping den 24/10 :D så kul, i must se here!!!!! någon mer än jag som tycker hon sjunger bra?

Annars idag så har jag faktiskt inte gjort så mycket, fixat tvätten o så. Blir väl inte så mycket mera än så.
Blir väl att kolla på idol - kvalet, kul :) det är ju nu det roliga börjar. Undra om det är tjejerna som mörjar eller killarna, återstår att se!






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?