Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090927 - Sista uppdatering för ikväll.



Hejhej!

Såg nyss klart på Kommisaren och havet, på fyran. Hette den så föresten? aja den började vid nio och slutade nyss typ. Inte den bästa filmen jag ahr sätt, men ändo. Ska snart borsta tänderna och sedan gå upp till vinden och sätta mig vid den datorn där. För jag ska sova där igen, för dom kommer tidigt imorgon och beskitar pannan. Så vill helst inte bli väckt :p eftersom de ska genom källaren där jag brukar sova...

Men nu är det dags för mig att sätta stop.... bjuder på denna lugna låt med Enya.
Låter så sorligt på något sätt.

GOOD NIGHT!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?