Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090927



Hej hej!

Nu har man kommit tillbaka då, ska snart gå in till duschen. Annars så sitter jag och lyssnar på Green day - 21 guns. Den är bra den. Annars så idag så har jag och mammasen vart och handlat på maxi och pantat burkar. Vart en hel del mat så nu har man mat för hela veckan, vilket är skönt. Finns väl inget mera och säga. Klockan är 19.57 och det är redan mörkt ute, vilket är både negativt och positivt. Det positiva är att det är mys, och negativa är att man går mot mörkare tider och kallare, ska redan bli kallare nu i veckan, runt 10 grader. KALLT. Men hösten är vacker. När löverna har färgat färg, så måste jag dra ut och fota :D

Men nu ska jag lägga in helgens bilder och sen duschen.
Får se om jag uppdaterar lite senare, kanske innan jag går och lägger mig? får se!



















Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?