Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090923



Hejsan!

Såg precis på klart på Top Model Australien, ganska kul att följa det programmet sometimes. Men tycker en del tjejer är för smala, det är ju inte snyggt eller? det tycker jag inte jag iallafall. Annars idag så har jag faktiskt inte gjort så mycket, mest segat, trött på det här arbetslösa livet, vill komma in till vardagen igen! men på fredag så ska jag på möte så då hoppas vi på det bästa!

Ska ju kanske börja jobba på Mc Dondlas inne i stan (Norrköping). Kanske inte det bästa & roligaste jobbet direkt. Men va fan, hellre det än ingenting alls, right? bra att man börjar nånstanns ialalfall, sen om man inte trivs så är det väl bara och söka vidare. Men lite har jag väl gjort idag iallafall, försökt ta några vänder med gräsklipparen, gräset är ju så högt, kanske lite för högt. Ska nog ta lite vänder imogon också, om jag orkar dvs....

Men nu ska jag gå,
Uppdatera kanske senare.


Dagens låt: Sugababes - get sexy
Ganska skön låt"

Emma - foto

JO han är en riktig söting =)

2009-09-24 | 11:47:48 | http://inhatewetrust.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?