Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090922 - Uppdatering.



Hej, nu är man äntligen tillbaka.!

kom precis från tv:n kollatt på idol - slut aditionen, spännande, det är ju nu allvaret börjar på riktigt.
Ska bli kul och se vilka som kommer det vecko finalen nästa vecka :) roligt, är ett litet idol freak. ^^ men det är inte bara jag som är va? aja annars ikväll så har jag hängt med mamma till RUSTA, vi skulle köpa parsijener och lite prylar till det nya badrummet, hittade en hel del stuff. Sen så gick vi in till City gros och handlade livsmedel, kan ju också vara bra o ha, nu blir det väl att bara ta det lungt....

skriver mera imorgon,
Puss!



Dagens låt är:
Jordin Sparks - Battlefield,





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?