Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090921 - Uppdaterar

... Tillbaka en stund. Hej igen!

Har nyligen kollat lite på kändis djungeln, hmm vet inte vad jag ska tycka om det faktikst. Lite för boriiing i min smak. Vet inte vad ni tycker? har ni sätt något av det? vad tycker ni isåfall? aja bror & Anna kom förbi en sväng för några timmar sedan, det var mys! :) hehe vi satt och pratade och kollade lite på Tinas Cocalong? heter det så? hehe, roligt iallafall :P hihi! Måste säga att jag har fastnat vid låten Knock you down, den är så bra! :) Först så tyckte jag den var dålig, men sen så vart den bara bättre o bättre. så kan det bli ibland :P hehe!

men nu ska jag gå skriver mera imorgon!






Linda - ndaiL

tack så mycket!

2009-09-22 | 00:12:57 | http://ndail.blogg.se/
Linda - ndaiL

fin bild!

2009-09-22 | 12:21:30 | http://ndail.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?