Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090920



Hejhej

Sry för en dålig uppdatering, men jag har faktikst inte haft någon lust, not good, Ska försöka få upp humöret att skriva igen. Imorgon ska jag försöka komma med en rejäl uppdatering. I promise! :) Idag så har jag faktiskt inte gjort någonting, tagit det lilla lugna, det behövs ju ibland. Eller faser & kusin kom på ett snabb besök förut, kul :) än så länge så har inte bebisen kommit ut från imn kusin, men det lär ju komma när som helst...

Föresten så är badrummet nästa helt färdigt, behövs bara sättas taklister, fixa vattnet i kran :) och fixa med spottisarna i taket :) bilder kommer imorgon, för jag orkar inte lägga in dom nu... och inatt så kommer mammsen hem också från Spain, ska bli kul och se hennes bilder på min älskade kamera, som jag har saknat :) hehe (kanske låter dumt)

Men nu ska jag gå
Pusspuss!




Mikaela - hockeysambo & valpägare

Vad är kul?

2009-09-21 | 12:09:20 | http://thisismikaela.blogg.se/
Mikaela - hockeysambo & valpägare

haha, allt bra annars?

2009-09-21 | 17:35:13 | http://thisismikaela.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?