Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090908



Hejsan!

Sitter och lyssnar på Aqua - Back in 80is. Dom är tillbaka nu, efter några år. Annars så väntar jag på att första avsnittet av IDOL 2009 ska börja, det börjar nämligen idag, kl 20.00. Ska bli kul att de drar igång igen, eller vad tycker ni? annars idag så har jag vart på stan med mamma, vi luchade på matkomaniet och sedan så drog vi till en frisör. För mamma skulle klippa sig. Jätte fint vart det, en riktigt tuff frisyr.

Sen tidigare idag så var det 2 unga tekniker som byte fjärrvärme idag, så de kom och fixa redan vid halv åtta tiden. Så jag var tvungen att sova i mitt gamla rum, på vinden. Det funkar ju det med. Men idag så blir det att sova här nere i källaren :) skönt.


Men nu ska jag sätta punkt, skriver mera imorgon, puss!






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?