Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090903




Hejsan

Är väldigt trött nu, har egetligen ingen lust att skriva något idag. Men ska försöka få ihop några rader iallafall. Just nu så sitter jag och försöker vara social mot grabbarna på msn. Annars idag så har jag vart på stan med AnnaT. Hon hängde med mig till ungdomshälsan för att jag skulle hämta upp p-piller. Sen så gick vi till banken för ajg skulle sätta in pengarna från skatteverket, 600 kr. Sen så kollde vi lite i affärerna. Tog några bilder men som jag sa igår så har min kabeln till datorn försvunnit på något konstigt sätt...den måste ju finnas något stanns. Är väl jag som inte letar ordentligt..

Men nu ska jag gå, pusspuss!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?